ارزش نام تجاری در تجارت الکترونیک

ارزش نام تجاری در تجارت الکترونیک

ارزش نام تجاری در تجارت الکترونیک دسته: مدیریت
بازدید: 12 بار
فرمت فایل: pdf
حجم فایل: 1279 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 47

مقاله ارزش نام و نشان تجاری در تجارت الکترونیک

قیمت فایل فقط 8,000 تومان

خرید

امروزه با ظهور پدیدهٔ دهکدهٔ جهانی، سازمان‌ها می‌بایست با بکارگیری استراتژی‌های نوین،کسب و کار خود را از دنیای واقعی به دنیای مجازی انتقال دهند از جمله ی این موارد مارک تجاری محصول یا شرکت است. یک مارک تجاری، وجه تمایز محصولات و خدمات شرکت از سایر رقباست.امروزه مارک‌های تجاری به سمبل‌های سرمایه‌داری بین‌المللی تبدیل شده‌اند و ارزیابی شرکت‌ها از سوی مشتریان را امکان‌پذیر می‌کنند به گونه‌ای که اغلب مشتریان، حتی حاضرند برای یک مارک تجاری قدرتمند بهای بیشتری بپردازند چرا که مارک‌های تجاری روش جدیدی از زندگی را به نمایش می‌گذارند و مجموعه‌ای از ایده‌های نو را عرضه می‌کنند. برای اینکه شرکت‌ها از طریق علائم تجاری خود بتوانند به ایجاد و حفظ اعتماد مشتری بپردازند، نیازمند تبلیغات پرهزینه و بازایابی خوب و قدرتمند هستند. تبلیغات نامناسب، افت ناچیز در کیفیت محصولات، می‌تواند باعث گریز آن مشتری از بازار مصرف آن مارک تجاری شود. شرکت‌ها به کمک علائم تجاری قدرتمند می‌توانند خود را از نظر راهبردی برای آینده تثبیت کرده و با رقبای بالقوه‌ای که بازارهای جهانی را تحت کنترل دارند به‌طور مؤثر رقابت کنند. بنابراین می‌توان گفت که شرکت‌ها باید برای کسب اعتبار جهانی، ورود به بازارهای جدید، رشد درازمدت، کاهش هزینه و افزایش تولید، اقدام به ایجاد، تثبیت و مدیریت علائم تجاری خود کنند. در این مقاله به شرح نام‌های تجاری، نحوهٔ تثبیت آنها و استفاده از استراتژی‌های مناسب برای طراحی E-brand و ارزش نام تجاری در عرصه ی تجارت الکترونیک پرداخته شده‌است

قیمت فایل فقط 8,000 تومان

خرید

برچسب ها : ارزش نام تجاری در تجارت الکترونیک , ارزش نام تجاری در تجارت الکترونیک , مقاله ارزش نام تجاری در تجارت الکترونیک , دانلود مقاله ارزش نام تجاری در تجارت الکترونیک , مقاله تجارت الکترونیک , مقاله نام تجاری , دانلود مقاله مدیریت بازرگانی , مقالات مدیریت

نظرات کاربران در مورد این کالا
تا کنون هیچ نظری درباره این کالا ثبت نگردیده است.
ارسال نظر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.