پرسشنامه شامل 38 سوال
پاسخگوی محترم
این تحقیق در نظر دارد ؛ بررسی تاثیر میزان ارتباطات نام تجاری و کیفیت خدمات را از طریق اعتماد به نام تجاری در ایجاد وفاداری مراجعان نام تجاری بیمه ایران مورد سنجش قرار دهد. از شما به عنوان یکی از مراجعان به شعب بیمه ایران تقاضا میشود که در این راستا همکاری فرمائید. لطفاً نظر خود را پس از مطالعه هر جمله؛ در خصوص میزان پذیرش و قبول مسائل مطروحه، در ستونهای آخر جدول اعلام فرمائید. مقیاسهای گزینه ها از کاملاً مخالفم تا کاملاً موافقم میباشد که یکی از گزینه ها را برای هر مورد انتخاب فرمائید.
تعداد مشاهده: 36 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.docx
فرمت فایل اصلی: Word
حجم فایل:37 کیلوبایت