ارزیابی شرایط محیطی بر مشتری مداری و گرایش کارآفرینانه بانک ها

ارزیابی شرایط محیطی بر مشتری مداری و گرایش کارآفرینانه بانک ها

دسته بندی : علوم انسانی » مدیریت

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                   صفحه

 

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1- مقدمه.................................................................................................................. 3

1-2- بیان مسأله............................................................................................................ 5

1-3- ضرورت و اهمیت تحقیق..................................................................................... 8

1-4- اهداف تحقیق ..................................................................................................... 9

1-4-1- هدف کلی....................................................................................................... 9

1-5- فرضیه­های تحقیق................................................................................................. 9

1-6- پیش­فرض­های تحقیق........................................................................................... 12

1-7- قلمرو تحقیق....................................................................................................... 12

1-8- تعاریف مفهومی و عملیاتی................................................................................... 12

                        

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق

2-1- مقدمه.................................................................................................................. 15

2-2- مبانی نظری......................................................................................................... 15

2-2-1- عدم اطمینان محیطی  ....................................................................................... 15

2-2-2- مشتری مداری.................................................................................................. 21

2-2-2-1- رویکرد مشتری مداری در سطح سازمانی....................................................... 22

2-2-2-2- رویکرد مشتری مداری در سطح فردی........................................................... 28

2-2-3- کارآفرینی........................................................................................................ 31

2-2-3-1- سیر تکاملی کارآفرینی.................................................................................. 31

2-2-3-2- جریان­های اصلی مطالعه کارآفرینی سازمانی................................................... 33

2-2-3-3- گرایش کارآفرینانه........................................................................................ 35

2-2-3-3-1- خطرپذیری ............................................................................................. 38

2-2-3-3-2- نوآوری .................................................................................................. 41

2-2-3-3-3- پیشگامی................................................................................................. 43

2-2-3-3-4- رقابت تهاجمی........................................................................................ 45

2-2-3-3-5- استقلال کاری.......................................................................................... 47

2-9- پیشینه تحقیق....................................................................................................... 49

2-3- جمع بندی و ارائه چارچوب مفهومی تحقیق........................................................... 57

 

فصل سوم : روش­شناسی

3-1- مقدمه.................................................................................................................. 60

3-2- نوع تحقیق      ................................................................................................... 60

3-3- روش انجام تحقیق............................................................................................... 60

3-4- جامعه، نمونه و روش نمونه­گیری........................................................................... 63

3-5- ابزار گردآوری داده­ها........................................................................................... 64

3-5-1- پرسشنامه اطلاعات فردی.................................................................................. 64

3-5-2- مقیاس عدم اطمینان محیطی ............................................................................. 64

3-5-3- مقیاس مشتری مداری....................................................................................... 65

3-5-2- مقیاس گرایش کارآفرینانه................................................................................. 66

3-6- متغیرها و مقیاس اندازه­گیری ................................................................................ 67

3-7- روائی و پایائی تحقیق........................................................................................... 67

3-7-1-  روائی پرسشنامه.............................................................................................. 67

3-7-2- پایائی پرسشنامه............................................................................................... 68

3-8- روش های آماری مورد استفاده.............................................................................. 69 3-8- 1- نرم افزار لیزرل............................................................................................... 70

3-8-2-  تجزیه و تحلیل عاملی تاییدی.......................................................................... 72

3-8-3-نیکویی برازش مدل........................................................................................... 72

3-8- 4آزمون میانگین یک جامعه................................................................................... 73 3-8- 5 آزمون همبستگی پیرسون................................................................................... 74

3-8-5-1 ضریب همبستگی........................................................................................... 74

3-8-5-2- خواص ضریب همبستگی............................................................................. 74

3-8-5-3- آزمون معنی داری ضریب همبستگی.............................................................. 75

3-9- جمع بندی فصل سوم........................................................................................... 75

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

4-1- مقدّمه.................................................................................................................. 77

4-2- آمار توصیفی........................................................................................................ 77

4-2-1-بررسی ویژگی جامعه از لحاظ جنسیت .............................................................. 78

4-2-2-بررسی ویژگی جامعه از لحاظ سن..................................................................... 79

4-2-3-بررسی ویژگی جامعه از لحاظ سابقه کاری.......................................................... 80

4-2-4-بررسی ویژگی جامعه از لحاظ وضعیت تحصیلات............................................... 81

4- 3 -آمار استنباطی و بررسی وضعیت متغیرهای تحقیق.................................................. 82

4-4 - آزمون نرمال بودن متغیرهای پژوهش..................................................................... 82

4-4-1-آزمون نرمال بودن (کولموگروف- اسمیرنوف) متغیر عدم اطمینان محیطی................ 82

4-4-2-آزمون نرمال بودن (کولموگروف- اسمیرنوف) متغیر مشتری مداری........................ 83

4-4-3- آزمون نرمال بودن (کولموگروف- اسمیرنوف) متغیر گرایش کارآفرینانه................. 83

4-5- بررسی وضعیت متغیرها........................................................................................ 84

4-5-1- وضعیت متغیر عدم اطمینان محیطی.................................................................... 84

4-5-2-وضعیت متغیر مشتری مداری.............................................................................. 85

4-5-3-وضعیت متغیر گرایش کارآفرینانه........................................................................ 86

4-6-  تحلیل عاملی تاییدی........................................................................................... 86

4-6-1- ارزیابی بخش اندازه گیری مدل.......................................................................... 87

4-6-2-تحلیل عاملی تاییدی مرتبه اول متغیر عدم اطمینان محیطی..................................... 87

4-6-6- تحلیل عاملی تاییدی مرتبه اول متغیر گرایش کارآفرینانه....................................... 104

4-7- مدل سازی معادلات ساختاری............................................................................... 110

4-8- آزمون فرضیه های تحقیق...................................................................................... 112

4-9- تحلیل ضریب R2............................................................................................... 113

4-10-آزمون فرضیات فرعی تحقیق .............................................................................. 114

4-11- جمع­بندی ......................................................................................................... 142

 

فصل پنجم: جمع بندی و نتیجه گیری

1-5 جمع بندی ........................................................................................................... 144

  • نتایج حاصل از تحقیق ........................................................................................... 144
  • پیشنهاد های برخواسته از نتایج ............................................................................... 146

4-5 محدودیت های تحقیق........................................................................................... 146

پیوست ........................................................................................................................ 147

منابع و مأخذ................................................................................................................. 153

چکیده لاتین ................................................................................................................ 157

دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 50 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: Word

تعداد صفحات: 170

حجم فایل:12,091 کیلوبایت

 قیمت: 7,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
برچسب ها: شرایط محیطیمشتری مداریگرایش کارافرینانهبررسی تأثیر شرایط محیطی بر مشتری مداری کارآفرینی بانک های خصوصی پایان نامه رشته مدیریت بازرگانیدانلود پایان نامه رایگان مدیریت دانلود پایان نامه ارشد مدیریت خرید پایان نامه مدیریت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.