فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1- مقدمه.................................................................................................................. 3
1-2- بیان مسأله............................................................................................................ 5
1-3- ضرورت و اهمیت تحقیق..................................................................................... 8
1-4- اهداف تحقیق ..................................................................................................... 9
1-4-1- هدف کلی....................................................................................................... 9
1-5- فرضیههای تحقیق................................................................................................. 9
1-6- پیشفرضهای تحقیق........................................................................................... 12
1-7- قلمرو تحقیق....................................................................................................... 12
1-8- تعاریف مفهومی و عملیاتی................................................................................... 12
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق
2-1- مقدمه.................................................................................................................. 15
2-2- مبانی نظری......................................................................................................... 15
2-2-1- عدم اطمینان محیطی ....................................................................................... 15
2-2-2- مشتری مداری.................................................................................................. 21
2-2-2-1- رویکرد مشتری مداری در سطح سازمانی....................................................... 22
2-2-2-2- رویکرد مشتری مداری در سطح فردی........................................................... 28
2-2-3- کارآفرینی........................................................................................................ 31
2-2-3-1- سیر تکاملی کارآفرینی.................................................................................. 31
2-2-3-2- جریانهای اصلی مطالعه کارآفرینی سازمانی................................................... 33
2-2-3-3- گرایش کارآفرینانه........................................................................................ 35
2-2-3-3-1- خطرپذیری ............................................................................................. 38
2-2-3-3-2- نوآوری .................................................................................................. 41
2-2-3-3-3- پیشگامی................................................................................................. 43
2-2-3-3-4- رقابت تهاجمی........................................................................................ 45
2-2-3-3-5- استقلال کاری.......................................................................................... 47
2-9- پیشینه تحقیق....................................................................................................... 49
2-3- جمع بندی و ارائه چارچوب مفهومی تحقیق........................................................... 57
فصل سوم : روششناسی
3-1- مقدمه.................................................................................................................. 60
3-2- نوع تحقیق ................................................................................................... 60
3-3- روش انجام تحقیق............................................................................................... 60
3-4- جامعه، نمونه و روش نمونهگیری........................................................................... 63
3-5- ابزار گردآوری دادهها........................................................................................... 64
3-5-1- پرسشنامه اطلاعات فردی.................................................................................. 64
3-5-2- مقیاس عدم اطمینان محیطی ............................................................................. 64
3-5-3- مقیاس مشتری مداری....................................................................................... 65
3-5-2- مقیاس گرایش کارآفرینانه................................................................................. 66
3-6- متغیرها و مقیاس اندازهگیری ................................................................................ 67
3-7- روائی و پایائی تحقیق........................................................................................... 67
3-8- روش های آماری مورد استفاده.............................................................................. 69 3-8- 1- نرم افزار لیزرل............................................................................................... 70
3-8- 4آزمون میانگین یک جامعه................................................................................... 73 3-8- 5 آزمون همبستگی پیرسون................................................................................... 74
3-8-5-1 ضریب همبستگی........................................................................................... 74
3-8-5-2- خواص ضریب همبستگی............................................................................. 74
3-8-5-3- آزمون معنی داری ضریب همبستگی.............................................................. 75
3-9- جمع بندی فصل سوم........................................................................................... 75
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1- مقدّمه.................................................................................................................. 77
4-2- آمار توصیفی........................................................................................................ 77
4-2-1-بررسی ویژگی جامعه از لحاظ جنسیت .............................................................. 78
4-2-2-بررسی ویژگی جامعه از لحاظ سن..................................................................... 79
4-2-3-بررسی ویژگی جامعه از لحاظ سابقه کاری.......................................................... 80
4-2-4-بررسی ویژگی جامعه از لحاظ وضعیت تحصیلات............................................... 81
4- 3 -آمار استنباطی و بررسی وضعیت متغیرهای تحقیق.................................................. 82
4-4 - آزمون نرمال بودن متغیرهای پژوهش..................................................................... 82
4-4-1-آزمون نرمال بودن (کولموگروف- اسمیرنوف) متغیر عدم اطمینان محیطی................ 82
4-4-2-آزمون نرمال بودن (کولموگروف- اسمیرنوف) متغیر مشتری مداری........................ 83
4-4-3- آزمون نرمال بودن (کولموگروف- اسمیرنوف) متغیر گرایش کارآفرینانه................. 83
4-5- بررسی وضعیت متغیرها........................................................................................ 84
4-5-1- وضعیت متغیر عدم اطمینان محیطی.................................................................... 84
4-5-2-وضعیت متغیر مشتری مداری.............................................................................. 85
4-5-3-وضعیت متغیر گرایش کارآفرینانه........................................................................ 86
4-6- تحلیل عاملی تاییدی........................................................................................... 86
4-6-2-تحلیل عاملی تاییدی مرتبه اول متغیر عدم اطمینان محیطی..................................... 87
4-6-6- تحلیل عاملی تاییدی مرتبه اول متغیر گرایش کارآفرینانه....................................... 104
4-7- مدل سازی معادلات ساختاری............................................................................... 110
4-8- آزمون فرضیه های تحقیق...................................................................................... 112
4-9- تحلیل ضریب R2............................................................................................... 113
4-10-آزمون فرضیات فرعی تحقیق .............................................................................. 114
4-11- جمعبندی ......................................................................................................... 142
فصل پنجم: جمع بندی و نتیجه گیری
1-5 جمع بندی ........................................................................................................... 144
4-5 محدودیت های تحقیق........................................................................................... 146
پیوست ........................................................................................................................ 147
منابع و مأخذ................................................................................................................. 153
چکیده لاتین ................................................................................................................ 157
تعداد مشاهده: 50 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: Word
تعداد صفحات: 170
حجم فایل:12,091 کیلوبایت