این یک پرسشنامه دانشجویی با عنوان " بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند ، وفاداری به برند و رضایت مشتریان " می باشد لذا خواهشمند است با دقت و حوصله ، پاسخ های خود را انتخاب فرمائید.پاسخ های شما همراه با پاسخ سایر پاسخ دهنده ها به یک نتیجه کلی منتهی خواهد شد.در بخش اول از بین رستوران ها ، فقط یک رستوران را انتخاب فرمائید.پیشاپیش از همکاری صمیمانه شما در تکمیل این پرسشنامه تشکر و قدردانی می نمایم.
تعداد مشاهده: 50 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.docx
فرمت فایل اصلی: Word
حجم فایل:27 کیلوبایت