پرسشنامه سبک زندگی (LSQ)


پرسشنامه سبک زندگی (LSQ)

پرسشنامه سبک زندگی (LSQ) دسته: علوم انسانی
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 24 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 3

پرسشنامه سبک زندگی (LSQ)

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید

پرسشنامه سبک زندگی (LSQ)

مشخصات « پرسشنامه سبک زندگی (LSQ) »

روایی و پایایی: دارد

خرده مقیاس ها: دارد

تعداد سوال: 54 سوالی

نوع فایل: word

سعی می کنم بدنم را سالم و تندرست نگه دارم مراقب سلامتی ام هستم برای معاینات پزشکی به پزشک مراجعه می کنم قادر به استراحت و ایجاد آرامش می باشم فاقد بیماری های مزمن یا معلولیت جسمی هستم هرشب حداقل 7 تا 8 ساعت می خوابم و سرحال بیدار می شوم بیشتر مواقع به علت بیماری از محل کار غیبت می کنم از نظر سلامتی جسمانی تقریبا هم سطح افراد هم سن خود می باشم

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید

برچسب ها : پرسشنامه سبک زندگی (LSQ) , پرسشنامه سبک زندگی (LSQ) , سبک زندگی (LSQ)

نظرات کاربران در مورد این کالا
تا کنون هیچ نظری درباره این کالا ثبت نگردیده است.
ارسال نظر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.